Martorell/Paris, 08/12/2016. - Rozpoczęta przez markę SEAT kampania #DeliveryToEnjoy, podczas której umożliwiono Klientom zamówienie 15 SEAT-ów Mii by Mango za pośrednictwem Amazon.fr, przekroczyła wszelkie oczekiwania. Akcja umożliwiała Klientom zarezerwowanie samochodu bezpośrednio poprzez Amazon.fr i otrzymanie dostawy SEAT-a do domu w ciągu zaledwie 72 godzin. Entuzjazm i zaangażowanie Internautów spowodowały wydłużenie akcji i zwiększenie liczby zaoferowanych samochodów. Całość zakończyła się wynikiem aż 24 dostarczonych aut!



Celem akcji było dostarczenie Klientom unikatowej, prostej, a zarazem innowacyjnej i szybkiej możliwości zakupu auta, wykorzystując wyłącznie kanały online, zapewniając szybką dostawę i wygodne metody płatności. Pozytywny odbiór #DeliveryToEnjoy odzwierciedla nowe potrzeby i zwyczaje zakupowe konsumentów, którzy rozważając zakup samochodu, coraz częściej poszukiwanie informacji rozpoczynają od Internetu. Akcja, której zakończenie początkowo zaplanowano na październik, została przedłużona o miesiąc, finalnie generując sprzedaż 24 samochodów Mii, zamiast (jak zakładano na początku) 15 sztuk.

Kampania dawała Klientom możliwość łatwego, a jednocześnie ekskluzywnego sposobu zamówienia limitowanej edycji Mii by Mango, dokonując początkowej wpłaty € 500 dla Amazon.fr. Z Klientami następnie kontaktował się przedstawiciel SEAT-a, by potwierdzić ważność zamówienia i prawa jazdy, a także wybór formy płatności. Po finalizacji zamówienia dostawa pod dom Klienta następowała w przeciągu 72 godzin, pod nadzorem opieki dealerskiej SEAT-a z najbliższej okolicy.

Poprzez tego rodzaju inicjatywy SEAT zamierza wzmacniać swoją sieć dealerską i wdrażać nowe sposoby dotarcia do Klientów, będące zgodne z najnowszymi trendami konsumenckimi.