Paris, 28/09/2016. – Podczas Volkswagen Group Night –  gali, która tradycyjnie odbywa się w noc przed przed oficjalnym otwarciem targów Paris Motor Show, Luca de Meo – prezes SEAT-a – zaprezentował nowe auto marki. SEAT Ateca X-Perience to model, który nie tylko pokazuje potencjał tego SUV-a, lecz przede wszystkim prezentuje jego niepowtarzalny charakter. SEAT Ateca X-Perience został stworzony, żeby przekraczać granice. Jest przeznaczony dla kierowców, którzy są żądni przygód, oczekują doskonałej wydajności na powierzchniach off-roadowych, i którzy przywiązują wagę do detali – jak np. symbolizujący jedność z naturą zielono-oliwkowy mat karoserii.

Prezentacja SEAT-a Ateca X-Perience odbędzie się jutro na stoisku marki. SEAT rezygnując z tradycyjnej konferencji prasowej, stawia na nowoczesność. Widzowie zostaną przeniesieni w wirtualny świat 4D, dzięki któremu SEAT Ateca X-Perience zostanie przedstawiony w zupełnie nowy, bezprecedensowy sposób. Odwiedzający do swojej dyspozycji będą też mieli zewnętrzną część stoiska – salon prasowy, strefę relaksu i miejsce do spotkań. Wszystko po to, żeby uczestnicy targów mogli na własnej skórze doświadczyć charakteru SEAT-a. 

Ateca X-Perience został stworzony by wykraczać poza granice. Stwierdzenie to potwierdza specyfikacja techniczna auta. SEAT Ateca X-Perience ma podwyższone zawieszenie, terenowe opony, nowe zderzaki i ekskluzywne 18-calowe felgi. Do tego silnik 2.0 TDI o mocy 190 KM, dwusprzęgłową 7-biegową skrzynię biegów oraz zaawansowaną kontrolę trakcji. Ponadto model ten posiada najszerszą i najbardziej kompletną gamę systemów, które pomagają kierowcy oraz systemów multimedialnych jak Easy Connext czy SEAT Full Link, a także 8-calowy wyświetlacz i Connectivity Box, który pozwala bezprzewodowo ładować smartfona. 

SEAT chce stać się marką, która swoim klientom proponuje jeszcze więcej nowoczesnych rozwiązań. W tym celu stworzył nową wizję przyszłości firmy i rozpoczął jej transformację. Marka chce kontynuować rozwój w kierunku zrównoważonego wzrostu i w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy szykuje swoją największą ofensywę produktową. Z SEAT-em Ateca segment SUV-ów staje się trzecim wielkim filarem firmy.