Zaktualizowaliśmy Politykę prywatności, Politykę cookies, klauzule informacyjne oraz Regulamin Serwisu.
Na stronie internetowej korzystamy z plików cookies lub podobnych technologii za zgodą Użytkownika wyrażoną poprzez korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki, w celach zapewnienia poprawnego funkcjonowania strony, bezpieczeństwa oraz w celach analitycznych, statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb użytkowników i w celach reklamowych. W ten sposób Użytkownik zgadza się na to, iż cookies lub inne podobne technologie będą umieszczane w jego urządzeniu końcowym (m.in. komputerze, tablecie, smartphonie), a informacje w nich zapisane będą wykorzystywane we wskazanych celach przez Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. Podstawą przetwarzania cookies jest Twoja zgoda. Korzystamy z dostawców zewnętrznych wskazanych w Polityce cookies do celów analitycznych i reklamowych. W każdej chwili Użytkownik może cofnąć zgodę poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub instalację plików cookies opt-out w sposób wskazany w Polityce cookies. Administratorem Twoich danych jest Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. w Poznaniu. Przysługuje Ci więcej informacji i praw. Możesz się z nimi zapoznać w naszych klauzulach informacyjnych w Serwisie oraz w Polityce prywatności oraz w Polityce plików cookies.
Niezależne McPhersony, sprężyny I hydrauliczne amortyzatory.
Niezależna oś z napędem na 4 koła, sprężyny i hydrauliczne amortyzatory.
Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy.
11.9 m
Podwójny obieg hyrdrauliczny i diagonalny podział hamulców ze wspomaganiem.
HAMULCE PRZÓD/TYŁ Przednie dyski wentylowane/Tylne tarcze stałe |
PRZEDNIE HAMULCE
TYLNE HAMULCE
DŁUGOŚĆ
SZEROKOŚĆ
WYSOKOŚĆ
ROZSTAW KÓŁ PRZEDNICH / TYLNYCH
POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA
DŁUGOŚĆ
SZEROKOŚĆ
WYSOKOŚĆ
ROZSTAW KÓŁ PRZEDNICH / TYLNYCH
POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA
MASA STATYCZNA (Z KIEROWCĄ)
MAKSYMALNA MASA DOPUSZCZALNA
MAKSYMALNA MASA HOLOWNICZA BEZ HAMOWANIA
Podane informacje o zużyciu paliwa i emisji zostały określone zgodnie z procedurami pomiarowymi wymaganymi przez przepisy prawa. Od 1 września 2017 roku nowe typy pojazdów uzyskują już homologację zgodną ze Światową Zharmonizowaną Procedurą Testów Pojazdów Lekkich (WLTP), która jest bardziej realistyczną procedurą testową do pomiaru zużycia paliwa i emisji CO2 od obowiązującej dotychczas. Od 1 września 2018 roku Nowy Europejski Cykl Jazdy (NEDC) będzie stopniowo zastępowany przez WLTP. Dzięki bardziej realistycznym warunkom testowym zużycie paliwa i emisje CO2 mierzone zgodnie z WLTP będą w wielu przypadkach wyższe niż te zmierzone zgodnie z NEDC. Więcej informacji na temat różnic między WLTP i NEDC znaleźć można na naszej stronie internetowej http://www.vw-group.pl/files/Documents/WLTP_Broszura_informacyjna_20170725_a.pdf
Aktualnie jesteśmy nadal prawnie zobowiązani do podawania danych zgodnie z NEDC. W przypadku nowych pojazdów, które uzyskały homologację typu zgodnie z WLTP, dane NEDC zostały wywiedzione z danych WLTP. Możliwe jest dobrowolne podawanie dodatkowo wartości WLTP również przed terminem, od którego stanie się to wymagane przez prawo. Dane te są podawane wyłącznie w celu ułatwienia porównania różnych typów pojazdów. Dodatkowe wyposażenie i akcesoria oraz różne rozmiary opon mogą zmienić istotne w tym kontekście parametry pojazdu, takie jak masa, opór toczenia i aerodynamika, a w połączeniu z warunkami pogodowymi i natężeniem ruchu oraz indywidualnym stylem jazdy, mogą mieć wpływ na zużycie paliwa, zużycie energii elektrycznej, emisję CO2 i osiągi pojazdu.
Więcej informacji na temat oficjalnego zużycia paliwa i wartości emisji CO2 w nowych samochodach osobowych znaleźć można na stronach urzędowych:
http://mib.gov.pl/files/0/1796739/InformacjaEmisjaCO22016.pdf
http://mib.gov.pl/files/0/1796739/ZestawienieSamochodowCO22016.pdf
oraz na stronie VGP:
http://www.vw-group.pl/files/Documents/PL_Emisja_CO2_i_zuycie_paliwa_2016_10.pdf