To był szczególnie udany rok pod względem sprzedaży dla SEAT-a. Hiszpańska marka zarejestrowała w Polsce 10 447 aut, osiągając najlepszy wynik sprzedażowy od 2000 roku. Tym samym Polska stała się jednym z 10 największych sprzedażowo rynków dla SEAT-a.
Rok 2017 był piątym z rzędu rokiem wzrostu dla SEAT-a – globalna sprzedaż marki zwiększyła się o 45,9% w porównaniu do 2012 roku. Szczególne sukcesy w 2017 roku SEAT odnosił na polskim rynku, gdzie osiągnął rekordowe wyniki sprzedaży.

2017 – historyczny rok dla SEAT-a w Polsce
W minionym roku SEAT uzyskał najlepszy wynik sprzedaży samochodów w Polsce od 2000 roku, a klienci hiszpańskiej marki zarejestrowali aż 10 447 aut, co stanowi wzrost o niemal 20% względem roku 2016. Co istotne, znacznie wzrosła sprzedaż do klientów prywatnych – o zawrotne 41,45%, co dało SEAT-owi w Polsce #2 miejsce w dynamice wzrostu sprzedaży do klientów prywatnych.
Dzięki powyższym wynikom Polska znalazła się w TOP 10 krajów, w których sprzedawane są hiszpańskie auta (SEAT obecnie dostarcza auta na 75 rynków na całym świecie).

2018 – rok Arony i nowego SUV-a
Rok 2018 również będzie dla SEAT-a wyjątkowy. Dane rejestracji po pierwszych 20 dniach stycznia są dla marki wyjątkowo pozytywne – wzrost o 61%, który daje SEAT-owi pierwsze miejsce w dynamice wzrostu na polskiej scenie motoryzacyjnej. Co więcej, SEAT rośnie także o ponad 50% w sprzedaży do klientów prywatnych.

Planowana na 2018 rok kolejna faza największej w historii SEAT-a ofensywy produktowej daje wszelkie podstawy, aby optymistycznie patrzeć w przyszłość. W nowym roku SEAT rozszerzy swoje portfolio o nowego dużego SUV-a. Samochód przeznaczony dla siedmiu pasażerów dołączy do modeli Ateca i Arona, uzupełniając triadę SUV-ów producenta. W 2018 roku SEAT planuje także wyjątkową ofensywę dla swoich najbardziej dynamicznych samochodów spod znaku CUPRA.