Ponad trzystu fleet managerów i tysiące decydentów branży flotowej w drodze głosowania internetowego wybrało zwycięzców Plebiscytu Fleet Awards Polska 2017. SEAT został wyróżniony za swój program serwisowy SEAT FOR BUSINESS/SERVICE oraz program 4-letniej gwarancji.

Wysoka jakość usług SEAT-a po raz kolejny została nagrodzona przez setki flotowców. Tegoroczne statuetki dla hiszpańskiego producenta dołączą do zdobytych w poprzednich latach - SEAT ma już na swoim koncie nagrody za debiut roku oraz program serwisowy SEAT Mobility System. Skrojone na potrzeby Klienta Program SEAT FOR BUSINESS/SERVICE wystartował w ubiegłym roku, a jego oferta to m.in. profesjonalna obsługa posprzedażowa dla Klientów biznesowych.

Przystąpienie do SEAT FOR BUSINESS gwarantuje m.in. rabat na roboczogodziny, części i materiały eksploatacyjne, atrakcyjne ceny aut zastępczych przy planowanych przeglądach i naprawach czy obsługę i przyjęcie do serwisu na preferencyjnych warunkach.

Program gwarancyjny SEAT-a obejmuje 4-letnią gwarancję na wszystkie nowe samochody producenta (lub do 120 000 km przebiegu, z czego przez pierwsze dwa lata bez tego limitu). Jeżeli w tym okresie ujawni się usterka spowodowana wadą fabryczną lub materiałową, pracownik punktu serwisowego SEAT-a (niezależnie od tego, czy samochód został zakupiony w tym właśnie punkcie) przeprowadzi bezpłatną naprawę gwarancyjną.

Plebiscyt Fleet Awards Polska, organizowany przez magazyn FLOTA, od ponad dekady nagradza najlepsze rozwiązania branży flotowej. Plebiscyt tradycyjnie składa się z dwóch integralnych części – głosowania internetowego oraz Wielkiego Testu Flotowego. Podczas testu wybrani fleet managerowie wcielają się w rolę jurorów i w praktyce sprawdzają każdy pojazd oraz usługę.

- Kolejne wyróżnienia Fleet Awards Polska dla SEAT-a to dowód na to, że marka spełnia potrzeby Klientów biznesowych. W przeciągu ostatniego roku dokonaliśmy kroku milowego w rozwoju usług serwisowych. Jesteśmy przekonani, że SEAT już na stałe zajmie miejsce wśród liderów polskiego rynku flotowego - mówi Jakub Góralczyk, Kierownik ds. PR SEAT-a.